Eerste maand - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Naomi Riesewijk - WaarBenJij.nu Eerste maand - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Naomi Riesewijk - WaarBenJij.nu

Eerste maand

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

22 December 2016 | Spanje, Isla de Lanzarote

Na ontzettend veel gedoe met de WiFi en mijn telefoon is hier dan mijn allereerste verslag vanuit Lanzarote.

In de nacht van 16 op 17 November vertrok ik met mijn ouders richting Schiphol. Die nacht zou ik aan een nieuw avontuur in mijn leven beginnen. De auto rit heb ik eigenlijk niet meegemaakt. Ik heb de hele weg naar Schiphol geslapen. Eenmaal aangekomen op het vliegveld liepen mijn ouders met mij mee richting de incheck balie. We moesten nog wel wachten op Tessa, zij had namelijk dezelfde vlucht als ik. Toen Tessa bij de balie was aangekomen was het tijd om afscheid te nemen. Natuurlijk was dat zwaar, maar ik vond het minder zwaar dan twee jaar geleden. Toen ging ik namelijk voor het eerst op stage naar Frankrijk. Maar goed , na afscheid genomen te hebben liepen Tessa en ik naar de incheckbalie.

Na een vlucht van 4,5 uur waren we eindelijk aangekomen in Arrecife. Vanuit het vliegtuig had ik mijn hotel al kunnen zien , we vlogen er zo laag langs heen. Nadat ik mijn koffer had opgehaald was het tijd om gedag te zeggen tegen Tessa. Zij werd namelijk opgehaald met een shuttlebus en ik moest met de Taxi. Al snel had ik een taxi gevonden en stapte in. Binnen een klein kwartiertje was ik bij mijn hotel. Wat was die gigantisch groot. Met mijn twee koffers liep ik klungelig door de draaideuren heen, direct naar de receptie. Ik stelde me voor en zei dat ik voor mijn stage kwam. Er werd mij een sleutel gegeven en ik kon mijn spullen opbergen. Op mijn kamer ontmoette ik gelijk de andere stagiaires : Michelle, Lisanne en Marre. Hierna moest ik weer naar het kantoor komen. Omdat mijn NIE-nummer nog niet rond was mocht ik nog niet beginnen met werken. Dit heeft zo'n twee weken geduurd. In die twee weken heb ik me uiterst vermaakt. Een beetje zonnen, de buurt verkennen. Eigenlijk gewoon de toerist uithangen ! Inmiddels heb ik hier al ontzettend veel vrienden gemaakt. Ik ken alle café eigenaren in het uitgaanscentrum "Centro Atlantico" en er is me daar zelfs een baan aangeboden.

Na twee weken mocht ik eindelijk werken en begon ik bij de Costumer Service. Niet bepaald een geweldige stageplek maar het is vol te houden. Ik loop hier nu nog steeds namelijk. Een beetje kamernummers en aantallen opschrijven bij de ingang van het restaurant. Yes, dat is waar voor ik ben gekomen of niet ? Als het goed is begin ik na dit weekend met stage in de receptie.

Ik vind het, ondanks mijn werk in de Costumer Service, helemaal geweldig hier. Ik weet zeker dat ik me hier de komende tijd ontzettend ga vermaken.

Eigenlijk wou ik dit verslag al eerder plaatsen maar de WiFi in het hotel is ontzettend slecht. Verder is ook de lader van mijn laptop kapot gegaan en ben ik mijn bankpas verloren waardoor ik geen nieuwe kan kopen. Nu is het eindelijk gelukt om dit verslag op mijn telefoon te typen.

Jullie horen snel van me



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi

Actief sinds 22 Dec. 2016
Verslag gelezen: 632
Totaal aantal bezoekers 1247

Voorgaande reizen:

17 November 2016 - 19 April 2017

Lanzarote

Landen bezocht: